این ساعتها این جمله شهیدآوینی دائم از ذهنم عبور میکند؛ایشان فرمودند: کارتان را برای خدا نکنید؛ برای خدا کار کنید. تفاوتش زیاد نیست. فقط همین است که ممکن است امام حسین(ع) در کربلا و من در حال کسب علم برای رضای خدا.

فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری که هر بار گره ای از گره ها و دغدغه های امت اسلامی را می گشاید اینبار نیز در دیدار با کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی اوج تدبیر و درایت و هوشمندی و تجلی ولایت بود؛خدا حفظشان کند.

همیشه برایم دغدغه بوده و هست که جریانها و افراد بجای دریافت و پیگیری تکالیف خود از مسیر رهنمودهای حضرت آقا،میروندبدنبال تفسیر به رای و تفسیر به نفع برای خودشان ؛عده ای برای تبرئه خود؛عده ای برای بالابردن خود و غیره اما از سر تکلیف به یک بخش از فرمایشات ایشان که خیلی مهم و قابل تحلیل و بررسی هست اشاره میکنم،ایشان فرمودند:

«سفارش به جریانهای سیاسی و مطبوعاتی؛ یک توصیه به برادران و مسئولان جریانهای سیاسی و مطبوعاتی داریم. مراقب باشید؛ فضای جنجالی در کشور به نفع کشور نیست. بعضی‌ها روی اعصاب مردم این‌قدر راه نروند - که آدم مشاهده میکند - امنیّت فکری و ذهنی برای مردم مهم است؛ فضای دعوا و فضای اختلاف را افزایش ندهند، تشدید نکنند. حرفهای دشمنان را هم مرتّب تکرار نکنند. بنده هرروز مبالغ زیادی روزنامه نگاه میکنم - مثل خیلی از چیزهای دیگری که زیاد میخوانم - گاهی یک حرفهایی، یک تیترهایی در روزنامه‌ها [می‌آید] که باب فلان روزنامه‌ی آمریکایی است؛ اتّفاقاً گاهی هم در همان روزنامه‌های آمریکایی و غیر آمریکایی هم هست که آنها هم گاهی برای ما می‌آید مراقب باشید؛ این‌جور درست نیست.»


اگر در همین ماههای سال 93 سایتها و جراید گیلانی را مرور کنیم چقدر بعضی ها برای یک کلیک بیشتر و یک بازدید بیشتر و یا برای هوای نفسانی دلهای حسودشان بجای تبیین مسائل اساسی روی اعصاب مردم راه رفتند؟!!

...