چهارسال پیش عده ای که تمکین به قانون و رای منتخب اکثریت 24 میلیونی نکردند؛ داعشی های داخلی یعنی همان فتنه دوستان و فتنه گران شعار سر دادند: نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران!!

لطیفه قشنگی این روزها  پیامک میشودخطاب به این فتنه دوستان که خالی از لطف نیست که نقل شود::

((دوستانی!! که شعار«نه غزه؛نه لبنان؛جانم فدای ایران» سر میدادند؛یواش یواش خودشونو به مرزهای غربی ایران برسونن که وقت فدا شدنه!!))

   البته که این جماعت فتنه دوست فرار را برقرار ترجیح میدهند و باز این بسیجیهای دلبسته به امام و رهبری هستند که فدای جمهوری اسلامی ایران میشوند.

از فرمایشات دیروز رئیس جمهور محترم این بخشهایش زیبا بود:

   «دکترحسن روحانی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در انتخابات 24 خرداد گفت: در اینجا لازم می‌دانم از مقام معظم رهبری به دلیل رهنمودهایشان برای شکوهمند شدن انتخابات 24 خرداد قدردانی کنم.

وی افزود: اگر رهنمودهای ایشان نبود، اگر ایشان اعلام نکرده بودند که حتی آنانی که از نظام و حکومت گله دارند، به خاطر کشور پای صندوق‌های رای بیایند، اگر نگفته بودند که رای مردم حق‌الناس است و اگر تصریح نکرده بودند که رهبری تنها یک رای دارد و کسی از ان باخبر نیست و اگر نگفته بودند به دنبال یک حماسه سیاسی هستیم شاید ما چنین انتخابات شکوهمندی را تجربه نمی‌کردیم.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود گفت: هوشیاری و بیداری مردم ما و ارشادات مقام معظم رهبری البته بالاتر از همه عنایت و لطف خداوند و توجهات حضرت ولیعصر(عج) دست به دست هم داد و ملت ما توانست پیروز انتخابات 24 خرداد 92 باشد.»

 برای این بزرگواران هم می نویسم: همیشه در کنار هم بمانید تحت هدایتهای ولایت فقیه