وظیفه امت در برابر امام ؛تکلیف ماموین در برابر ولی امرمسلمین ؛بصیرت یابی سربازان جوان جنگ نرم در برابر فرماندهی کل قوا و حرکت رهروان در مسیر رهبر لازمه اش کسب معرفت ، بصیرت و شاخص است از رهنمودهای امام حاضر.

اگر مدعی ولایتمداری هستیم؛اگرمدیر و مسئول هستیم؛اگر کارگزار و خادم مردم هستیم؛اگر فعال فرهنگی جبهه فرهنگی انقلاب هستیم؛اگر اصولگرا ، اصلاح طلب و اعتدالی و در جبهه خودی نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ آنهم در جهانی هستیم که غایت نقشه راه ما رسیدن به تمدن اسلامی است، و اگر امتِ؛امام خامنه ای هستیم؛ واجب است دائم رهنمودها؛نقشه راه؛دغدغه ها ؛تحلیل و تبیین ها؛هشدارها؛نهی و اَمرها ؛اولویتها و شناخت اصلی و فرعی های مدنظر ولی امر مسلمین جهان را بررسی؛تحلیل؛تبیین؛پیگیری؛کارسازی؛اجرایی و به صحنه ظهور برسانیم.

سایت به روز «خامنه ای دات آی.آر» حقیقتا بهترین و جامع ترین سایت مورد نیاز جبهه جهانی انقلاب اسلامی است؛مثلا توجه شما را به صفحه این روزها و این عکس جلب میکنم؛وقتی شما این عکس را در این صفحه می بینید؛به چه نتیجه میرسید؟!

مگر نه آنکه اولویت دغدغه ایشان در فرمایشی که پانزده سال پیش داشتن و امروز در قالب یک تصویر زیبا تیتر یک صفحه میشود نشان از عمق نگاه استراتژیک و دستور کار ایشان برای همه ماست؟

لازمست همیشه؛ بخشهای: نقشه راه،اینفوگرافی ها؛از دیگران و جستارها  و همه و همه سایت «خامنه ای دات آی.آر» را هر روز مطالعه کنیم و براساس آن خود را تربیت کنیم.

اگر نماینده مجلس ما، اگر مدیران ما ،اگر بسیجیان ما ،اگر صنعت گران ما، اگر ... همه اقشار جامعه ما، مسلط به آنچه نقشه راه گفتمان پیشرفت انقلاب اسلامی با نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی بشوند؛ آنگاه معلوم خواهد شد که ؛ مصوبات مجلس ما باید چه باشد؛معلم ماسر کلاس چه بگوید؛مدیر ما دنبال اشرافی گری نرود؛بسیجی ما بصیرت و اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار دهد؛سیاستمدار ما به گناه فتنه و انحراف دچار نشود و البته امت همیشه در صحنه ما همچون «نه9 دی» هوشیار در صحنه باشند؛انشاالله