مقام معظم رهبری در پیام امسال به یکی از تشکلهای اسلامی که میتواند چراغ راه همه تشکلها باشد نوشتند:«قرارگاه‌های نیروسازی و برنامه‌های جریان ساز را به سه خصیصه؛  معرفت ناب و زلال، نشاط و بهجت معنوی و  تلاش آگاهانه و خردمندانه مزین سازید و جلسات و محافل خود را در هر سطوح این تشکل انقلابی بر محور گفتمان ولایت فقیه که ترجمان عینی اسلام ناب محمدی است سامان دهید.

سال ۹۳ را که آغاز آن با جمعه و فاطمیه است و پایان آن با فاطمیه و جمعه می‌باشد، با بهره‌گیری از امدادهای کریمانه حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) به سالی پر از مجاهدت مخلصانه، ارتباط مومنانه، تلاش علمی عاشقانه تبدیل نموده و جهاد علمی، معنوی، فرهنگی و انقلابی‌تان را تقویت نمایید.»

در حالیکه این روزها عده ای اندک پیروز انتخابات خرداد92 را تحریف و مصادره به مطلوب کرده و اصلاح طلبان مینامند!  و برخی هم نگران سرنوشت مجاهدان جمعه22خرداد استان گیلانمان هستند! ؛مرور فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار بامسئولان و جمعی از محققان جهاد دانشگاهی ؛میتواند نقشه راه و عبرت مهمی را در منظر «جبهه مومنانه انقلاب اسلامی» قرار دهد.

ایشان در این دیدار فرمودندباید جهت گیری و مسیر انقلابی جهاد دانشگاهی حفظ شود و نباید گذاشت این مرکز مهم علمی گرفتار آسیب های ناشی از پیچ و خم های سیاسی و «چپ روی ها» و «راست روی های» غلطِ عرصه سیاسی شود.

رهبرمعظم انقلاب اسلامی یکی از آسیب های فراز و فرودهای محیط های سیاسی را دگردیسی برخی افراد دانستند و افزودند: افرادی که روزی با انگیزه های تند انقلابی حرکت می کردند، اکنون دیدگاههای آنها ۱۸۰ درجه تغییر کرده و حتی بیّنات انقلاب اسلامی برای آنها نامفهوم است. باید مراقب بود، این خصوصیات به مجموعه جهاد دانشگاهی راه پیدا نکند.»

تاکید ایشان بر آسیب پیچ و خمهای سیاسی که چپ روی و راست روی غلط عرصه سیاست است؛ راه روشن را جهت گیری و مسیر انقلابی میدانند؛و البته این همان مسیریست که ایشان مدتی قبل با صراحت فرمودند: من یک انقلابی ام.

آسیب بعدی در محیط سیاسی که البته در استان گیلان ما مصادیق فراوان دارد و خوب است جبهه مومنانه برای شناخت مسیر و جریان شناسی استان حتما برسوابق آنها نگاهی بیاندازد؛ چراکه دگردیسی و تغییر180 درجه ای آنها حداقل در مقاله نوشتن و ابراز دیدگاههای آنان را در سایتهای ریز و درشت امروز استان گیلان میتوان یافت ومرور کرد و یا از آنسو حتی در سکوت از سر بی تکلیفی برخی مدعیان مسیر مبارزه دید!!.

 اما هستند شخصیتهای ارزشمندی که برای کشف حجت میتوان مجاهداتهای آنان را یک عمر در مسیر خط ولایتمداری تام و تمام در همه عرصه های امتحان دنبال کردن و یافت.

پس بهترین راه؛ مسیر انقلابیست و شاخصهای آن با الهام از رهنمودهای امام(ره)ومقام معظم رهبری عبارتند از؛ دشمن شناسی؛بصیرت افزایی؛وحدت طلبی؛مردم داری؛طرفداری ازمحرومین؛خدمت به محرومین؛مجهادت در عرصه عرصه پیشرفت و عدالت؛فرهنگساز عرصه سبک زندگی اسلامی؛سرباز جنگ نرم؛دارای روحیه جهادی در عمل ومدیریت ؛ساده زیست و دور از تجمل؛استکبارستیز و حامی خط مقاومت و ملتهای مظلوم مسلمان است.

و اما چند جمله به مجاهدان طلبکار جمعه! ...

اولا در مکتب انقلاب اسلامی هر تلاشی باید برای رضای خدا و در مسیر فدا شدن برای آرمانهای انقلابی باشد؛نه اینکه رای مردم را بنام چند نفر مصادره کردن و بعد طلبکار پست و قدرت شدن!

دوماً؛پیروز همه انتخاباتها مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و باید کام همه ملت از آن شاد باشد که البته سران فتنه و فتنه دوستان در سال 88 نگذاشتند چنین شود و در سال 92 بار دیگر پیروز انتخابات مردم با بصیریت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و از همه مهمتر حقانیت ولایت  مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای بود.

توجه برخی از مصادره کنندگان و به اصطلاح مجاهدان جمعه طلبکار؛ را به بخشی از متن پیام پس از انتخابات92 مقام معظم رهبری جلب می نمایم:

«پیروز حقیقی انتخابات دیروز  ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه‌ی الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ‌ناپذیر و چهره‌ی پُرنشاط و مصمّم و دل سرشار از  امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.

تحقق حماسه‌‌ی انتخابات، بدون شرکت و رقابت و تلاش دیگر نامزدهای ریاست‌جمهوری امکان‌پذیر نبود. لازم می‌دانم از همه‌ی شخصیت‌های محترمی که پای در این میدان نهاده و با تلاش خستگی‌ناپذیر خود، صحنه‌ی مسابقه‌ای شورانگیز را آفریدند، صمیمانه تشکر کنم و آنان را باز هم به نقش‌آفرینی در عرصه‌های گوناگون انقلاب و نظام اسلامی فرا بخوانم»